What is good design?


 Good design is not just what looks good. It also needs to perform, convert, and fulfll its purpose.

A good design acannot be meased by a finite way – multiple perspectves are needed.

Good design is innovative

Innovative design can both be a break-through product or service, and a redesign of an existing product or service. break-through product adds a before unseen valueto the market and the user, while a redesign improves.

Good design makes a product useful
A good design communicate functions and values it offers. It does not attempt to manipulate buyers and users with promises it cannot keep.”

Comments

  1. Appslure is one of the best Software Development Company in Delhi. There are many Software development Companies in Gurgaon, Mumbai, Noida. Appslure have most satisfied clients.

    ReplyDelete
  2. شفط الدهون بالليزر تستخدم للتغلب على المضاعفات الناتجة عن العمليات التقليدية لشفط الدهون مثل الإختلالات الجلدية أو ترهل الجلد في عملية شفط الدهون التقليدية يكون هناك ضرر و نزيف أكثر بإعتبار الترسبات الدهنية تعالج عبر القُنَيَّة عملية الليزر تخثر الأوعية الدموية الصغيرة التي عمل على تقليل الكدمات مما يسبب ضرر ميكانيكي أقل الميزة الرئيسية لعملية شفط الدهون بالليزر عن العملية التقليدية هو أنها تنطوي على تعافي أسرع بكثير وتسبب ألم بشكل أقل بسبب حدوث الإلتهاب فيها بشكل أقل.

    الشد السريع للجلد الناتج عن عملية شفط الدهون بالليزر يسهل العلاج للمناطق الصعبة الوصول في شفط الدهون العادي (والذي يؤدي بالعادة إلى إستجابة ضعفية في الإنكماش أو حدوث إختلال في مابعد شفط الدهون).

    السمة الرئيسية في شفط الدهون بالليزر هو الرضى لدى المرضى و الأطباء شفط الدهون بالليزر ايضا مناسب لمعظم المناطق التقليدية إعادة التنسيق لها مثل: الغضاريف . المنطقة البطنية و الجوانب

    شفط الدهون هو إجراء يستخدم الطاقة بالموجات فوق الصوتية لإزالة الخلايا الدهنية من أجزاء معينة من الجسم ، حيث يتم إستخدام عملية مزج للمساعدة في إزالة الخلايا الدهنية من الجسم تتم العملية داخل مراكز شفط الدهون بالليزر في مصر ، والذي يعني تحويل الخلايا الدهنية إلى سائل ومن ثم إزالتها ، مما يزيد من درجة الأمان للأنسجة المحيطة.بينما الليزر يستخدم طاقة حرارية

    مركزة لتدمير الخلايا الدهنية في الجسم ، رغم أن الليزر يتم تركيزه على نقطة واحدة لكن يوجد مخاطر و إحتمالية في حرق الأنسجة الحيوية المحيطة والتسبب بالضرر لها، بينما بالفيزر تنتشر الطاقة على المنطقة المستهدفة بدل تركيز طاقة عالية على نقطة واحدة ، هذا يسمح للفيزر بشفط الخلايا الدهنية بشكل أكثر فاعلية من الليزر ويسمح للجراح بإزالة خلايا دهنية أكثر من شفط الدهون بالليزر.

    الإختلاف ايضاً هو أن الطاقة الصادرة بالفيزر تتحول إلى طاقة إهتزازية ، والتي تجعل الخلايا الدهنية تهتز مما يسبب بإنفصالها وإختلاطها بالسائل الذي تم حقنه قبل الجراحة بعملية تدعى المزج ، الطاقة الإهتزازية لشفط الدهون بالفيزر تستهدف الخلايا الدهنية فقط ، لذا تزال فقط الخلايا الدهنية خلال العملية مما يعني أن الأوعية الدموية والأعصاب والأنسجة الضامة لا تتأثر خلال العملية ، هناك إحتمالية حرق أقل للجلد عبر عمليات التجميل لشفط الدهون بالفيزر.

    الفرق الآخر بين العمليتين هو أن شفط الدهون بالفيزر يسمح بإعادة إستخدام للخلايا الدهنية المزالة من الجسم في أماكن أخرى من الجسم ، الخلايا الدهنية المزالة بشفط الدهون بالليزر لا يمكن إعادة إستخدامها بسبب تدمرها من الحرارة الصادرة من الليزر ، ايضا الفيزر أفضل بشد الجلد بسبب توحد الحرارة المرسلة .

    لا تقاس نتائج شفط الدهون بالليزر بعدد الكيلوغرامات التي تم خسارتها إنما بمدى رضى المريض عن الشكل الجديد للجسم ، إذ تعد هذه العملية تجميلية و ليس لتخفيض الوزن ، ويقوم جراح التجميل أو طبيب الأمراض الجلدية بإجراء العملية للمناطق المرغوب بتحسين شكلها لوحدها أو مع جراحات التجميل الأخرى كشد الوجه والبطن ، وتعد تركيا رائدة في المجال الطبي بعدد هائل من العمليات والأطباء والخبرات ، مما يجعلها مركزا رئيسيا للراغببين بهذا النوع من العمليات ومع إنخفاض التكلفة مقارنة بالدول الأوربية والأمريكية وبأحدث التقنيات والجودة العالية.

    ReplyDelete
  3. Maven Technology which is proved to be the Best Web Development Company in Noida providing all the other important IT serviced like App development and designing, Web designing, UI/UX designing, and full IT support. We have remarkable experience of many years of understanding and fulfilling our every client’s need that too in very affordable prices.

    ReplyDelete
  4. Great information ! I thankful to author of this blog who sharing codeigniter web development company in delhi

    ReplyDelete
  5. The best tablet to boost your immunity level is Naabhi Chakra, all information about the boost immunity tabletis available to you when you reached our website. Hence, boost your immunity just with one click.

    ReplyDelete
  6. Great information ! I thankful to author of this blog who sharing codeigniter Website development services in Delhi

    ReplyDelete
  7. Thank you for this wonderful information looking forward for more.
    Website Designing Company in Delhi

    ReplyDelete
  8. I found your article to be very thought-provoking. The issue you raised is one that needs more attention, and I appreciate the way you addressed it with sensitivity and compassion. Keep up the good work! google workspace plans

    ReplyDelete
  9. Book festival online on your best source to buy books online, and make online book purchase, making us the best book website in India for online book festiva
    For More Information To Visit US:- https://bookfestival.in/

    ReplyDelete
  10. I love your blog! You always have such interesting and thought-provoking content. business google suite

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

How to create Custom wordpress theme from scratch

Significant Things to Consider Whilst Choosing a Website Designing and Manitainence Company